reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Dluhý

Daniel Dluhý

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kežmarčan, študent réžie dokumentárnych filmov na Filmovej a televíznej fakulte VŠMU. Zoznam autorových rubrík:  Moje fotenieNapísané udalosťami

reklama

Moje fotenie

Točíme!

Daniel Dluhý

Točíme!

Kto hovorí, že na Slovensku sa filmy nenakrúcajú, mýli sa. Dobre, dobre - ďaleko od pravdy nie je. Tých zopár filmov, ktoré sa počas roka v kinách objavia, to je naozaj málo. Ale my sa vážne snažíme! Pred niekoľkými týždňami som bol fotografovať skupinu prvákov Filmovej a televíznej fakulty VŠMU priamo pri práci. Nakrúcali svoje druhé tímové cvičenie v tomto školskom roku.

  • 13. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 782x
  • 3
Mám pod nohami Bratislavu

Daniel Dluhý

Mám pod nohami Bratislavu

Keďže pekne nasnežilo, pozrime sa, ako naša zemeplocha vyzerala pred niekoľkými týždňami.

  • 1. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 005x
  • 18
Na slovenskej samote

Daniel Dluhý

Na slovenskej samote

Nedávno som kvôli menšej výstavke v Tatranskej galérii zalovil vo svojom archíve. Mal som v ňom schované fotky zo stredného Slovenska, ktoré vznikli na jeseň 2008. Výstava sa skončila včera a ja som si povedal: Prečo ich po premiére nevystaviť na internete? Predstavujem vám druhý diel Jesennej trilógie s názvom "Na slovenskej samote I-III". Nech sa páči.

  • 29. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 688x
  • 4
Jeseň na dvore

Daniel Dluhý

Jeseň na dvore

Prezerám si svoj opustený blog a myslím si: Najvyšší čas ho oživiť. Začať znovu. Ako? Fotografiami. Tieto som nazval "Jeseň na dvore I-III" a predstavujú prvý diel Jesennej trilógie.

  • 25. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 594x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu